Миття вітрин: як часто проводити?

Блискуча вітрина – це своєрідний магніт для клієнтів. У такі магазини і офіси відвідувачі заходять набагато охочіше, ніж в комерційні приміщення з пильними вітринами. Брудними фасадами і стеклами в дощових розводах навряд чи когось залучиш … Як же правильно помити вітрину і кому краще доручити це завдання? Миття вітрин магазинів може здійснюватися кількома способами: за допомогою штатного персоналу або найнятих фахівців з клінінгової фірми. Якщо ви попросите штатних прибиральників вимити вітрину, то можете зіткнутися з декількома проблемами, які не виникли б, якщо ви звернулися до професіоналів:

  • Миючі засоби. У штатного співробітника навряд чи знайдуться професійні засоби для миття вітрин і фасадів. А ось профі привезуть з собою повний набір засобів, які можуть знадобитися для ефективного очищення скла від забруднень будь-якого типу. Миття вітрин, фасадів – непроста справа, адже після декількох невдалих спроб миття на поверхні скла може залишитися ледь помітна матова плівка від миючого засобу. Щоб цього уникнути, потрібно правильно його відполірувати.
  • Відсутність досвіду і оперативності. Якщо вимити потрібно відразу багато вітрин, прибиральникові знадобиться на це чимало годин, і в робочий час це може заважати відвідувачам і покупцям. Прибиральники-професіонали приїдуть в будь-який зручний час і помиють вітрини максимально швидко і ефективно. Вони очистять всі важкодоступні місця, адже знають, як правильно це зробити! У штатних співробітників напевно виникнуть труднощі з миттям похилих площин вітрин, а ось досвідчені клінери мають чималий досвід очистки найскладніших конструкцій.

Миття вітрин: як часто проводити

Миття вітрин магазинів – мінімум раз в сезон

Багато власників магазинів замислюються про те, як часто потрібно мити вітрину. Відповідь проста: чим частіше – тим краще. В ідеалі це потрібно робити раз на місяць або раз в сезон (якщо вітрина зовнішня) або хоча б раз в сезон (якщо вона внутрішня). Восени і взимку зовнішні вітрини треба мити частіше, адже саме в цей час на них постійно потрапляє дощова вода, бруд, сніг і лід, внаслідок чого на поверхні скла формується водний камінь.

Найчастіше варто мити вітрини магазинів і кафе, які знаходяться ближче до дороги. Внутрішні вітрини потрібно мити настільки часто, наскільки цього вимагає специфіка товару. Якщо за вітриною лежать продукти харчування або інші аналогічні товари, які можуть стати постійним джерелом забруднення скла, таку вітрину потрібно мити частіше.

Як розрахувати вартість послуги миття?

Вітрини оцінюють індивідуально в кожному окремому випадку. Оплата за роботу фахівців залежить від розмірів вітрини, складності її конструкції, кількості стулок і секцій, довжини і кількості облямівок, гумок і щілин. Як правило, на мийку стекол фахівці витрачають близько 20% часу, а от інші 80% знадобляться для очищення дрібних деталей і важкодоступних місць. Замовляючи мийку вітрин в Києві, варто звернутися до професіоналів, наприклад, в компанію «Profclean». Наші фахівці мають великий досвід роботи і перетворять вашу вітрину в блискучий магніт, який своєю чистотою буде притягувати в магазин нових клієнтів!

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *