П’ять правил передноворічного прибирання

Покровителем наступаючого року є жовта собака. За відомостями астрологів, це символічне істота благоволить затишку і порядку. Щоб його задобрити, слід організувати ретельну підготовку до свята. Перш за все, мова йде про генеральному прибиранні у всіх «засіках» обителі.

Давайте вчитися прибирати офіси у італійців

На початковому етапі важливо позбутися від зайвих речей, які не використовуються, а лише накопичують велику кількість пилу. В цьому плані українцям слід звернути увагу на традиції італійців. Напередодні Нового року представники рухомого темпераменту з легкістю прощаються із застарілою меблями. Вважається, якщо звільнити будинок від старих речей, у його господарів з’являється шанс почати нову, ще більш яскраву і щасливе життя.

Як показує практика, близько 45% жінок починають прибирання до нового року з кухні. Щоб добитися ідеального порядку і чистоти на території 12 і навіть 6 «квадратів», буде потрібно від 3 до 5 днів.

Для початку потрібно:

  • очистити від пилу і жиру витяжку, вентиляційну решітку, а також поверхні кухонної стінки (якщо остання генеральне прибирання здійснювалася ще за царя Гороха, без сильнодіючих миючих засобів не обійтися);
  • привести в порядок кухонну техніку: кавоварки, міксери, блендери і особливо мікрохвильовки, які буквально за півроку обростають купами жиру (з цією метою краще використовувати щадні кошти, зокрема розчин оцту і харчової соди);
  • розморозити холодильник;
  • винести на смітник надколоті тарілки і чашки;
  • вимити поверхні під підлоговими шафами і плитами.

Прибирання в офісі і в квартирі

До прибирання в дитячій кімнаті можна підключити маленьких карапузів. Головне – розібратися з іграшками: поламані викинути, а плюшевих зайчиків і ведмедиків слід освіжити в пральній машинці. Якщо є непотрібна одяг, складіть її в коробку і віддайте людям, які потребують дитячих речах. Так Ви вб’єте двох зайців: наведете порядок в кімнаті улюбленого чада і ощасливите знайомих, а може бути навіть і абсолютно сторонніх людей.
Кілька днів піде на прибирання балконів, комор і лоджій. У ванній кімнаті слід навести порядок на поличці з шампунями, гелями для душу, скрабами, тоніком і порошками. Напевно, знайдуться напівпорожні флакончики, які давно б слід було помістити у відро для сміття.

Коли доходить справа до спальні, відразу ж пригадується реклама професійного прибирання офісів в Києві. Фахівці з досвідом роботи, немов Фрекен Бок зі знаменитої повісті про славне товстуні Карлсона, миттєво усувають сміття і наводять ідеальну чистоту навколо. Щоб прибирання приносила задоволення, заплановані «процедури» краще розтягнути на 3-4 тижні, а не виснажувати себе за добу.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *