Погуляли: як врятувати офіс після свят

Якщо відкрити двері середньостатистичного офісу після корпоративу, то можна на хвилиночку побачити, як виглядали б рідні робочі простори, якби за ними раптом пробігло вороже військо. Шафи з документами “прикрашають” залишки новорічного дощику і конфетті, меблі “переселилися” в нові незвичні для них місця, а під столами залишився сюрприз – порожні пляшки. І це тільки самі “поверхневі ушкодження”. Як же швидко привести офіс в належний вигляд, адже працювати-то треба?

Короткий посібник з швидкої реабілітації офісу після корпоративу

Рухатися при збиранні потрібно від епіцентру свята до робочих місць, від робочих місць – до дверей. Бажано не влаштовувати загальну біганину без певного плану, інакше прибирання затягнеться на половину робочого дня.

  1. Усе видиме сміття скласти у великі сміттєві пакети і винести. В останні сміттєві пакети викинути сміття, знайдене пізніше в несподіваних місцях. Особливу увагу треба звернути на подарункові коробки та папір, залишки свічок, пляшки, вчорашню їжу, залишену не в холодильнику, битий посуд.
  2. Тепер можна зібрати всі скатертини та інші предмети, наприклад, забуті подарунки або чиюсь сумку: ці речі потрібно розподілити по місцях і роздати власникам. Далі всі стільці, столи та інші предмети треба поставити на місця.
  3. Приступаємо до витирання поверхонь і підмітання підлоги. Всі виявлені плями потрібно запам’ятати і повідомити про них колегам. Не треба кидатися виводити плями відразу, інакше прибирання вже не вдасться швидко закінчити.
  4. Бажано також витерти пил, пропилососити підлогу, зібрати ялинкові голки. У процесі збирання дотримуйтесь
    основного правила: рухатися потрібно від вікон в напрямку дверей.
  5. Якщо в офісі є кухня, її потрібно ретельно вимити. Спершу викидаємо сміття, чистимо холодильник, промиваємо столові прилади і перемиваємо весь посуд, протираємо поверхні та підлогу. Доїдаємо і розбираємо додому їжу, залишену в холодильнику, а всю іншу обов’язково викидаємо.
  6. Приводимо в порядок офісний туалет.

Головне в прибиранні офісів – дружна і спільна участь всіх, хто побував на корпоративі. Але це малоймовірна перспектива, більш того – не дуже-то приємно ранок після свята витрачати на прибирання. Робота в цей час стоїть, колектив не дуже-то свіжий, бадьорий і привітний. Свято має завершитися гідно, тому краще рішення в такій ситуації – замовити професійне прибирання і приступити до виконання важливих завдань у вже блискучому офісі, забувши про необхідність виводити бруд і виносити сміття після новорічного застілля.

Професійні клінери “Profclean” здійснюють прибирання офісів в Києві. Завдяки професійним засобам і обладнання їм під силу навіть вивести складні плями і “пожвавити” зіпсовані предмети меблів. А поки професіонали прибираються, можна зайнятися своїми справами або зібратися на чай. Вам навряд чи вдасться знайти більш простий спосіб перетворити прибирання офісу в приємне проведення часу.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *