Як правильно організувати генеральне прибирання?

Не така страшна генеральне прибирання, як вам малює її ваша фантазія. Якщо підійти до питання організації з розумом, то і процес пройде швидко, і його результатами ви зможете насолоджуватися ще довго. Сьогодні розповідаємо про прості правила організації генерального прибирання.

Генеральне прибирання передбачає велику кількість операцій, включаючи прибирання в шафах, чистку килимів та меблів, видалення бруду і пилу з важкодоступних місць, миття вікон, виведення плям з улюбленого дивана. Список справ настільки великий, що не знаєш, з чого почати. Давайте розбиратися!

З чого почати?

Будь-яка генеральне прибирання повинна починатися з ревізії:
відкрийте шафи, оцініть гардероб членів сім’ї, проведіть ревізію і викиньте все, що ви не носите;
розберіть книжкові шафи, відправте в смітник журнали і книги, які дратують і лише припадають пилом на полицях;
розберіть ящик з дитячими іграшками, складіть всі речі, які придатні для використання, іншим місце в сміттєвому контейнері.

Провівши такі нехитрі маніпуляції, ви відразу ж помітите, що вдома стало набагато свіже і просторіше.

Генеральне прибирання: за день або два?

Фахівці не рекомендують проводити комплексне расхламленіе і прибирання за один день. Так ви сильно втомитеся, а ефективність праці через пару годин буде прагнути до нуля. Куди більш доцільно провести генеральний клінінг за кілька днів, розбиваючи складні етапи на більш прості.

Щоб не сильно втомлюватися, чергуйте прості і складні процеси. А також додавайте ігровий момент, наприклад, включайте музику або слухайте улюблені подкасти та аудіокниги.

Складаємо план роботи

Щоб не упустити нічого важливого, складіть чіткий план. Насамперед варто вимити вікна, далі зайнятися кухнею, спальнею і вітальнею. Дитяча кімната забере у вас чимало часу.

В кінці порядок варто навести у ванній, вбиральні та передпокою. Домашній текстиль, штори, покривала, подушки та чохли від них можна розбити на партії і завантажувати в машинку вже на старті роботи.

Сезонні клопоти

Як мінімум навесні і восени вам доведеться розбирати шафи і міняти гардероб. Речі, які ви носите рідко, прибирайте на верхні полиці. Вироби з вовни обов’язково складайте в спеціальні пакети, куди варто покласти і засіб від молі або лавандова саше. Взуття перед відправкою в коробки потрібно очистити і просушити.

Вся увага на кухню

Як правило, господині витрачають багато часу на прибирання в цьому приміщенні. В ідеалі – підтримувати тут порядок протягом усього тижня. Але якщо це не виходить, і прийшов час генерального прибирання, насамперед необхідно розморозити холодильник. Далі можна братися за расхламленіе шафок – викинете все непотрібне, промийте полиці з використанням дезинфікуючого засобу, очистіть від крапель жиру і бруду фасади. Проведіть огляд медичних засобів в аптечці – надішліть в сміттєвий ящик все таблетки, настоянки та мазі з вичерпаним терміном придатності.

Крім того, на кухні потрібно зробити такі роботи:

  • огляньте всі ємності з сипучими продуктами – чи немає там молі;
  • замочіть посуд, стакани і чашки в спеціальному розчині або миючому засобі, видаліть з них жирний наліт і бруд;
  • купите спеціальний засіб для швидкого очищення плити і робочого фартуха від жиру і кіптяви – це заощадить вам багато часу і сил;
  • не забудьте продезінфікувати відро для сміття і всю зону, де воно розташоване;
  • приділіть увагу мийці і перевірте стік, якщо є проблеми – викликайте майстра або прочистіть його самостійно;
  • підвіконня і батареї спочатку краще пропилососити, а потім очистити за допомогою миючого засобу і вологої губки.

За таким же принципом проводите прибирання ванної та туалету. У спальнях, дитячих, віталень працюйте за звичним сценарієм планового прибирання. Єдині складності можуть виникати з чищенням диванів, крісел, килимів і т.д. Ці процеси, як і всю генеральне прибирання в цілому, можна доручити фахівцям. Це обійдеться вашій родині трохи дорожче, зате ніхто з домочадців НЕ буде вбивати кілька днів свого життя на наведення ідеального порядку. А клінери приїдуть на місце з усім необхідним обладнанням, командою з кількох людей, тому впораються з роботою набагато швидше.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *